Awaria aplikacji Tesla. Kierowcy nie wsiedli do swoich aut.

Awaria aplikacji Tesla przysporzyła problemów wielu kierowcom na całym świecie. Z powoduj pojawiających się błędów, nie mogli wsiąść do swoich samochodów. Usunięcie awarii nadzorował Elon Musk, który za pośrednictwem Twittera przeprosił właścicieli tesli i wyraził nadzieję, że podobna sytuacja nie powtórzy się w przyszłości.

Samochody marki Tesla naszpikowane są nowoczesnymi technologiami. Mają one ułatwiać obsługę aut i ich ogólną eksploatację. Jednym z niezwykle pomocnych rozwiązań jest aplikacja mobilna, która z poziomu smartfona pozwala zdalnie odblokować lub zablokować drzwi, włączać i wyłączać ładowanie, przywołać pojazd z garażu, włączyć jego światła czy podgrzać szybę.

Awaria aplikacji Tesli

Wiele osób, które obsługują samochód z poziomu telefonu, rezygnuje z noszenia przy sobie karty dostępu kierowcy. Uważają, że jest ona zbędna, skoro samochód można otworzyć i odpalić z poziomu aplikacji. Jest to bardzo wygodne, ale w niektórych sytuacja może okazać się zawodne. Tak było w przypadku ostatniej awarii aplikacji Tesla.

Pierwsze zgłoszenia dotyczące problemów z aplikacją mobilną zaczęły pojawiać się w piątek, 19 listopada. Użytkownicy elektrycznych samochodów z całego świata donosili o nich w mediach społecznościowych. Przykładowo, posiadacz Modelu 3 z Korei Południowej, wskazywał na „błąd serwera 500”, który występował w przypadku próby połączenia z autem na urządzeniu z systemem iOS.

Elon Musk, dyrektor generalny Tesli, za pośrednictwem Twittera informował w piątek, że problemy są w trakcie rozwiązywania. Później pojawił się komunikat, że „aplikacja mobilna firmy wraca do trybu online po awarii serwera aplikacji”. Miliarder dodał: „przepraszamy, podejmiemy środki, aby to się nie powtórzyło”.

Podziel się postem:

Najnowsze:

Mobilne

Kwalifikowany podpis elektroniczny w mObywatel: Nowa, bezpłatna opcja dla użytkowników prywatnych

Aplikacja mObywatel rozszerza swoje funkcjonalności o strategiczną usługę – bezpłatny kwalifikowany podpis elektroniczny. Nowe rozwiązanie, skierowane wyłącznie do użytkowników prywatnych, umożliwia podpisanie do pięciu dokumentów miesięcznie bez ponoszenia kosztów. Jest to istotna zmiana na rynku usług cyfrowych, ponieważ dotychczas zaawansowane podpisy tego typu były dostępne wyłącznie na zasadach komercyjnych.

Bezpieczeństwo

Analiza ESET: Północnokoreańska grupa Lazarus prowadzi działania szpiegowskie przeciwko europejskiemu przemysłowi obronnemu

Firma ESET, specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu cyberbezpieczeństwa, opublikowała wyniki badań wskazujące na kampanię szpiegowską prowadzoną przez północnokoreańską grupę Advanced Persistent Threat (APT) o kryptonimie Lazarus. Celem ataków były przedsiębiorstwa z europejskiego sektora obronnego.

Bezpieczeństwo

Pracownicy NFZ bezprawnie przeglądali dane ubezpieczonych. Fundusz zapowiada konsekwencje i zmiany w systemie

Narodowy Fundusz Zdrowia poinformował o poważnym incydencie bezpieczeństwa. Grupa pracowników NFZ, posiadająca legalny dostęp do Centralnego Wykazu Ubezpieczonych (CWU), wykorzystała swoje uprawnienia w sposób niezgodny z prawem, przeglądając dane pacjentów bez podstawy służbowej. Sprawa została zgłoszona do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *