Banki planują przerwy. Sprawdź, czy też będziesz miał problemy

Banki planują przerwy w działaniu części usług w nocy z 3 na 4 grudnia. Poniżej prezentujemy dokładne godziny planowanych prac w poszczególnych bankach.

Kilka banków działających w Polsce wydało komunikaty, zgodnie z którymi możemy spodziewać się przerw w działaniu części usług w nocy z 3 na 4 grudnia. Zebraliśmy w jednym miejscu szczegóły na temat planowanych prac.

PKO Bank Polski

Zgodnie z komunikatem, który udostępnił PKO Bank Polski, w związku z planowanymi pracami serwisowymi od piątku 3.12 od godziny 21:00 do soboty 4.12 do godziny 03:00, klienci nie będą mogli skorzystać z takich usług jak Profil Zaufany, e-Podpis i ePUAP. Bankowość elektroniczna i karty płatnicze będą działać bez zmian.

Santander Bank Polska

Klienci Santander Bank Polska będą mierzyć się z nieco bardziej dotkliwymi problemami. O ile działać będą karty i bankomaty, o tyle problemy dotkną aplikacji mobilnej, bankowości internetowej, przelewów natychmiastowych, usługi BLIK, a także płatności w przebiegach internetowych (Przelew 24). Prace będą trwać od 23:59 3 grudnia do 05:00 4 grudnia.

Getin Bank

Komunikat udostępniony przez Getin Bank jest nieco mniej szczegółowy. Dowiadujemy się z niego, że od 4 grudnia od godziny 23:30, do 5 grudnia 07:00 nie będzie można zalogować się do bankowości mobilnej i internetowej.

BNP Paribas

Z komunikatu udostępnionego przez bank BNP Paribas wynika, że klientom dokuczać może wydłużony czas ładowania serwisu bankowości internetowej. Problem może występować 4 grudnia od godziny 00:00 do godziny 06:00.

Bank Pocztowy

Klienci Banku Pocztowego będą odczuwać trudności od 3 grudnia od godziny 22:00 do (maksymalnie) 4 grudnia, do godziny 04:00. Przerwa będzie dotyczyć takich usług jak bankowość internetowa Pocztowy24 i bankowość mobilna Pocztowy, bankowość telefoniczna, składanie wniosków o otwarcie niektórych rodzajów kont, a także obsługi produktów i wpłat i wypłat w placówkach Poczty Polskiej.

Podziel się postem:

Najnowsze:

Mobilne

Kwalifikowany podpis elektroniczny w mObywatel: Nowa, bezpłatna opcja dla użytkowników prywatnych

Aplikacja mObywatel rozszerza swoje funkcjonalności o strategiczną usługę – bezpłatny kwalifikowany podpis elektroniczny. Nowe rozwiązanie, skierowane wyłącznie do użytkowników prywatnych, umożliwia podpisanie do pięciu dokumentów miesięcznie bez ponoszenia kosztów. Jest to istotna zmiana na rynku usług cyfrowych, ponieważ dotychczas zaawansowane podpisy tego typu były dostępne wyłącznie na zasadach komercyjnych.

Bezpieczeństwo

Analiza ESET: Północnokoreańska grupa Lazarus prowadzi działania szpiegowskie przeciwko europejskiemu przemysłowi obronnemu

Firma ESET, specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu cyberbezpieczeństwa, opublikowała wyniki badań wskazujące na kampanię szpiegowską prowadzoną przez północnokoreańską grupę Advanced Persistent Threat (APT) o kryptonimie Lazarus. Celem ataków były przedsiębiorstwa z europejskiego sektora obronnego.

Bezpieczeństwo

Pracownicy NFZ bezprawnie przeglądali dane ubezpieczonych. Fundusz zapowiada konsekwencje i zmiany w systemie

Narodowy Fundusz Zdrowia poinformował o poważnym incydencie bezpieczeństwa. Grupa pracowników NFZ, posiadająca legalny dostęp do Centralnego Wykazu Ubezpieczonych (CWU), wykorzystała swoje uprawnienia w sposób niezgodny z prawem, przeglądając dane pacjentów bez podstawy służbowej. Sprawa została zgłoszona do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *